هوای کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقوع ۶۸ حادثه در پی وزش باد و بارش باران در مشهد(۲۰ اردیبهشت) وزش باد شدید در مشهد باعث جدا شدن ورق‌های کامپوزیت نمای یک هتل شد ۴۳ نقطه از مشهد درگیر آب گرفتگی شد | حجم بارش در مشهد به ۱۳ میلی‌متر رسید (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد مثل دبی نشد! | بارش شدید باران خللی در پروازها ایجاد نکرد راه‌آهن مشهد: مسافران زمان‌بندی برای رسیدن به ایستگاه راه‌آهن را در نظر بگیرند (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵۰ دقیقه‌ تلاش آتش نشانان برای نجات دو جوان کارتن خواب از سیلاب کال خیام + عکس شهردار مشهد: ۶ هزار نیروی خدمات شهری مشغول فعالیت هستند (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم رفع ۴۰ مورد آب‌گرفتگی درپی بارش‌های اخیر در مشهد + فیلم (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهدالرضا(ع) در تدارک ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت | اجرای بیش از ۳۰ برنامه ویژه برای دهه کرامت در مشهد + فیلم اعلام ویژه‌برنامه‌های دهه ادب و حماسه | همایش علمی «حکیم توس» در مشهد برگزار می‌شود آغاز جشن‌های دهه کرامت در مشهد | مدیریت شهری با فضاآرایی شهری به استقبال این دهه می‌رود بوستان‌های وکیل‌آباد و چهل‌بازه مشهد تعطیل شدند (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال قانون ۳ هزار و ۲۵۵ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۸۴ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آماده‌باش تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان و مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی تا ۴۸ ساعت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار فرماندار مشهد به دستگاه‌های خدمات‌رسان برای آمادگی مقابله با طوفان و بارش باران شدید (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار بارش سنگین و‌ پرحجم طی پنجشنبه در خراسان رضوی و مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آماده‌باش کامل مدیریت شهری در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی در مشهد آب تمام نقاط مشهد حد قابل شرب دارد
سرخط خبرها

آغاز عملیات ساخت مجموعه ورزشی به مساحت  ١٠ هزار و ٨٠٠ متر مربع در شاهنامه فردوسی

  • کد خبر: ۱۹۵۶۴۴
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵
آغاز عملیات ساخت مجموعه ورزشی به مساحت  ١٠ هزار و ٨٠٠ متر مربع در شاهنامه فردوسی
رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از آغاز عملیات ساخت مجموعه ورزشی به مساحت  ١٠ هزار و ٨٠٠ متر مربع در شاهنامه با اعتبار ۶٠ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید طهوریان عسکری در مراسم آغاز عملیات عمرانی فاز یک مجموعه ورزشی شهدای چهار برج (زمین‌های ورزشی روباز) اظهار کرد: خوشحالم این تلاش که شاید غریب به چهل سال مردم خطه طوس امروز به دست و همت خودشان و  همراهی همکاران در شورای ششم شهر مشهدبه ثمر خواهد نشست.

وی افزود: امروز شاهد آغاز عملیات ساخت مجموعه ورزشی به مساحت  ١٠ هزار و ٨٠٠ متر مربع است  تمامی این زمین توسط خود مردم به مجموعه نظام مدیریت شهری هدیه شده است. تبصره‌ای در بودجه وجود دارد که در راستای ماموریت‌های شهر اگر ۵٠ درقدهزینه را مردم شهر بپردازند مابقی هزینه  مجموعه شهرداری مکلف است اعتبار بگذارد و پروژه را اجرا کنداین قطعه زمین بیش از  ۵٠ میلیارد تومان ارزش ریالی دارد.

این عضو شورای اسلامی ادامه داد: این پروژه از نظر اعضای شورا آنقدر مهم بود که هشت نفر از اعضای شورا در این مراسم به جهت قدردانی از کاری که مردم انجام دادند، شرکت کردند و این اتفاق کم نظیر است. در این زمین شهید جنگ تحمیلی مجید رضوی دانش آموزی همین محله درایت  زمین فوتبال بازی می‌کرد. همچنین چندین مسابقه پهلوانی زورخانه‌ای در این قطعه برگزار شده است.   این مکان از جهات مخالف دارای اهمیت‌های ویژه  است و خوشحالم با وجود چالش‌های که پیش رو  داشتیم  امروز شاهد کلنگ زنی این زمین هستیم گفتنی است که اعتبار این پروژه ۶٠ میلیارد تومان است.

رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: در فاز اول قرار است زمین‌های روباز به صورت آسفالت و چمن مصنوعی و فضای  پارکینگ آماده شود و تصمیم داریم در سال ١۴٠٣ اعتبار خوبی برای عملیاتی شدن فاز دو که احداث دو زمین ورزشی است گذاشته شود تا انشالله قبل از پایان دوره ششم این مجموعه به اتمام برسد و به معنای واقعی عملیات عمرانی و جهادی را در این منطقه به مردم نشان دهیم.

وی با اشاره به این موضوع که در سال ٩٢ تا ١۴٠٠ قبل از شورای ششم کل مجموع  منفصل توس حجم آسفالت  ٨٠ هزار متربع بوده است، ادامه داد:، اما به همت شورای ششم آسفالت طی دو سال ١١٠ هزار متربع آسفالت کردیم. قول دیگری که به شهروندان این محله خواهیم داد در مورد اتمام طرح تفصیلی توس است. بخش قبل از رودخانه کشف رود به مراحل پایانی رسیده  و احتمالا تا ماه آینده در کمیسیون شهرسازی بررسی خواهد شد و تا اسفند ماه طرح تفصیلی توس را نهایی و تحویل استانداری خواهیم داد و ابلاغ آن تا قبل از تابستان سال آینده ابلاغ خواهیم کرد. این اتفاق آورده خوبی از لحاظ ریالی برای مردم این منطقه خواهد داشت، لذا خواستارم املاک خود را به فروش نگذارید.

طهوریان تاکید کرد: همچنین بخش محدوده میراثی منطقه تاریخی توس تا پایان تابستان سال آینده کار‌های اداری آن انجام خواهد شد و انشالله تا پایان دوره ششم طرح تفضیلی توس را تمام خواهیم کرد و تحویل دوره هفتم شورای اسلامی خواهیم داد. شورای همتای استان مصوبه تقاطع غیر هم سطح شاهنامه به پیامبر اعظم را توانست به تصویب برساند. شهرداری منطقه ١٢ در حال آماده سازی این است که در قسمت ورودی شاهنامه تقاطعی احداث شود تا حجم این ترافیک حذف شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->